cum-sa-renunti-la-zahar-in-7-pasi-simpli-herbalife-bucuresti

    Cum sa renunti la zahar in 7 pasi simpli
  • Tu stii cat de periculos este sa consumi prea mult zahar? Cele mai multe dintre noi ne confruntam zilnic cu aceasta dependenta de zahar si nu ne dam seama cat de rau ne poate face.


    Desi la inceput poate parea dificil, exista o multime de alte variente prin care poti inlocui zaharul sau sa il consumi din ce in ce mai rar. Daca incepi chiar din acest moment sa consumi tot mai rar, vei vedea cu siguranta o imbunatatire in stilul tau de viata, dar si in felul in care te simti.


    Consumul excesiv de zahar iti poate cauza o multime de probleme, printre care si accelerarea procesului de imbatranire. Desigur, iti trebuie extrem de multa dorinta de a schimba acest lucru.


    Iata care sunt pasii prin care poti renunta la zahar:


    1. Prepara-ti singura mancarea

    Stim si noi ca nu ai timp de fiecare data sa iti pregatesti mesele, insa daca te vei obisnui sa faci acest lucru, vei vedea cu siguranta o imbunatatire. Majoritatea preparatelor pe care le servim in diferite restaurante au extrem de mult zahar. Poti incepe prin cumpararea unor preparate fara zahar pentru a te obisnui cu gustul.


    2. Pune mai putin zahar in cafea

    Probabil deja te-ai obisnuit ca de fiecare data cand bei cafea sau ceai sa iti pui zahar. Ei bine, acest obicei este extrem de nociv, desi nu esti constienta de acest lucru inca de la inceput. Incepe sa iti pui tot mai putin zahar, ulterior incercand alti inlocuitori, pentru a-ti suplini dorinta de a avea o cafea indulcita.


    3. Nu manca preparate fara grasimi
    Cu toate ca avem impresia ca preparatele care nu au grasimi sunt mai mult sanatoase, ei bine, acest lucru este complet gresit. Se pare ca acea grasimea de care au nevoie anumite alimente este inlocuita de zahar, lucru pentru care este mai bine sa le eviti sau sa le consumi in doze mai mici.


    4. Citeste eticheta
    Pe cat de banal suna, insa un obicei extrem de simplu si eficient este sa te uiti mereu peste eticheta produselor pe care le cumperi. Daca vrei sa reduci cantitatea de zahar pe care o consumi, este esential sa stii sa citesti eticheta produselor si sa afli cat zahar au.


    5. Sari peste desert
    Dupa o masa delicioasa, ar merge si un desert, nu-i asa? Stim ca tentatia este extrem de mare, insa daca iti doresti sa mananci si desert dupa masa, fa o pauza intre si alege acele deserturi care nu sunt atat de bogate in zahar. Fie ca le alegi pe cele fara zahar, vegane sau chiar raw-vegane, tot este un pas inainte in demersul tau de a renunta la zahar.


    6. Fa o schimbare si la micul dejun

    Cerealele si iaurturile sunt o sursa extrem de bogata de zahar, desi par solutia ideala cand vine vorba de prepararea mesei de dimineata. Poti schimba acest lucru, mancand grasimi sanatoare, precum este avocado sau oua fierte. Daca vei obisnui sa faci asta, vei vedea o schimbare.


    7. Nu mai bea sucuri
    Stim cat de delicioase sunt sucurile acidulate sau cele de fructe, insa ele sunt bogate in zahar. Pentru a fi sigura ca nu contin zahar, prepara-le chiar tu acasa, fara sa pui zahar sau vreun alt indulcitor, apeland la fructe mult mai dulci pentru a nu simti nevoia de a mai adauga si zahar. Si desigur, bea apa! Hidratarea ramane extrem de importanta.

  • Data: 2019-08-01 Ora: 21:19:55
  • Sursa:
  • elle.ro
  • Autor:
  • Iulia Braslasu
  • Comentarii (0)
  • Vizualizari (0)
  • Contact direct:
  • Daca doresti sa ne contactezi direct, iata datele noastre:
  • Membru Herbalife Independent
  • Telefon mobil: 0740274753 (Orange) sau 0722277884 (Vodafone) sau 0762683193 (Cosmote)