cele-mai-bune-alimente-care-tin-de-foame-si-nu-ingrasa-herbalife-bucuresti

    Cele mai bune alimente care tin de foame si NU ingrasa
  • Daca dupa trecerea sarbatorilor si aproprierea vacantei te determina sa intri la regim si nu prea stii ce sa mananci ca sa te simti satula si plina de energie, iti recomandam urmatoarele alimente, care nu doar ca te ajuta sa tii la distanta senzatia de foame, ci iti si aduc aportul de nutrienti si vitamine de care organismul tau are nevoie la inceput de primavara.

    Prin urmare, iata care sunt cele mai satioase si sanatoase alimente pe care trebuie sa le incluzi in dieta:


    Avocado – acest fructo-leguma este bogat in grasimi sanatoase, este usor digerabil si contine numeroase vitamine, minerale, fibre si antioxidanti, care combat inflamatiile din corp, asigura un tranzit intestinal sanatos si previn afectiunile cardiovasculare.

    De asemenea, avocado poseda un indice glicemic scazut si tine de foame, fiind vedeta dietelor, regland nivelul zaharului din sange si prevenind astfel instalarea diabetului.

    Il poti consuma ca atare, in salate, cu patrunjel, rosii, ceapa, sau sub forma de pasta de avocado cu ulei de masline.


    Lintea – are un indice glicemic scazut, cantitati mari de proteine si fibre, care dau senzatia de satietate, si foarte putine calorii, aproximativ 200 la o portie (o ceasca).

    Lintea poate fi preparata in diverse moduri, in combinatie cu orez, legume sau sub forma de supa, inlocuind perfect nevoia de paine si cea de carne, in cazul vegetarienilor.


    Merele – aceste fructe sunt surse importante de pectina, o substanta organica vegetala care nu permite absorbtia grasimimilor si, mai mult, inhiba apetitul si alunga poftele alimentare.

    Pe langa aceste efecte benefice, mrele contin vitaminele A, C, PP, fier, magneziu, sodiu, calciu si acid folic, care iti confera energie si accelereaza metabolismul, scrie realitatea.net.


    Broccoli – este o leguma care abunda in nutrienti si antioxidanti, cu efect anticancerigen, dar si in fibre, cu rol deosebit de important pentru sanatatea sistemului digestiv. De asemenea, broccoli beneficiaza de prezenta a numeroase vitamine (vitamina A, C, B) si minerale (calciu, magneziu, zinc, fier, potasiu), care confera energie si tin la distanta poftele alimentare, totul cu doar 44 de calorii la o cana de broccoli.

    Cel mai sanatos mod de a consuma broccoli este inabusit, astfel incat toti nutrientii se vor pastra in leguma. De asemenea, poate fi consumat si sub forma de sote sau supa crema.


    Zmeura – culoarea puternica a acestor fructe mici este un indiciu de continut bogat de antioxidanti, cu efecte protectoare asupra intregului corp. In plus, zmeura abunda in minerale, precum potasiu si fier, acizi organici, vitamine (C, B1, B12, C, PP) si fibre, compusi care confera senzatia de satietate si satisfac pofta de dulce, prevenind in acelasi timp aparitia constipatiei.

  • Data: 2019-06-09 Ora: 16:14:41
  • Sursa:
  • exquis.ro
  • Autor:
  • Maya Muller
  • Comentarii (0)
  • Vizualizari (0)
  • Contact direct:
  • Daca doresti sa ne contactezi direct, iata datele noastre:
  • Membru Herbalife Independent
  • Telefon mobil: 0740274753 (Orange) sau 0722277884 (Vodafone) sau 0762683193 (Cosmote)