(Whatsapp) 0722.277.884
Contact telefonic 0722.277.884 0740.274.753

ARDE KILOGRAMELE IN 30 DE MINUTE!

Exercitii fizice | 2013-07-15

Dieta poate da rezultate rapide daca este ajutata de metabolism. Antrenoarea de fitness Florentina Opris ne arata cateva exercitii care intensifica arderile grasimilor. Si nici nu-ti fura mai mult de jumatate de ora din timpul tau.

 

Sculpteaza tot corpul!

Alterneaza sariturile usoare cu semigenuflexiuni cateva minute si vei simti cum lucrezi muschii fesieri, muschii coapselor si ai abdomenului. Este un exercitiu care solicita corpul foarte mult. Sunt indicate aproximativ 20-30 de sarituri, urmate de semigenuflexiuni. Exercitiul arde grasimile mai intens daca musculatura este incordata.

 

Pentru abdomen platHerbalife Bucuresti Herbalife afacere

Al doilea exercitiu este la fel de simplu, dar eficient. Se efectueaza din pozitie asezat, stand turceste si avand abdomenul incordat. Stai cateva secunde cu picioarele incrucisate, apoi apropie picioarele si intinde-le spre inainte. Exercitiul se face in serii de cate sase miscari, si se recomanda efectuarea a cel putin doua serii pe antrenament. Tine-le ridicate usor de la nivelul solului cateva momente. Simti cum se lucreaza abdomenul superior, cel inferior, coapsele in interior si muschii spatelui. La coborare se relaxeaza corpul, iar la ridicarea picioarelor toti muschii sunt incordati.

 

Iti lucreaza fesierii

Al treilea exercitiu se executa tot din asezat, cu genunchii indoiti sub corp, cat sa formeze unghiuri drepte. Din aceasta pozitie, ridica un picior in lateral pana observi ca genunchiul este la nivelul soldului. Repeta miscarea de cel putin 10 ori, apoi muta pozitia pentru a face exercitiul cu celalalt picior ridicat. Se lucreaza muschii fesieri, abdomenul si coapsele interioare si exterioare. Este o miscare simplu de facut, dar care ajuta la accelerarea metabolismului.

 

Herbalife Galati Herbalife afacereTe scapa de aripioare

Urmatorul exercitiu se efectueaza din picioare, avand musculatura incordata. Este bine sa te ridici usor pe varfuri, pentru a lucra si muschii gambelor. Fa balansari laterale cu un picior si ridica bratul opus deasupra capului. Urmeaza apoi aceleasi miscari cu celalalt picior. Exercitiul lucreaza coapsele interioare si exterioare, muschii oblici, muschii abdominali si fesierii. Pe langa intensificarea arderilor, exercitiul „sculpteaza“ si aripioarele. Se fac cate zece repetari pe fiecare picior.

 

Inaintea exercitiilor, incalzeste-te cu o alergare usoara, pe loc. Ajuta la acelerarea metabolismului. Poti repeta antrenamentul de trei ori pe saptamana.

 

Sursa: http://www.clicksanatate.ro/Arde-kilogramele-in-30-de-minute_0_8177.html

 

Herbalife a dezvoltat o gama larga de produse care va confera un TONUS RIDICAT atunci cand desfasurati o activitate intensa, stresanta, va miscati mult sau sunteti in sala de fitness.

 

Noi va oferim consultanta gratuita pentru a va prezenta produsele Herbalife dedicate persoanelor active care stiu sa-si mentina starea de bine prin miscare si fitness.

Autor Raluca Cocris Sursa clicksanatate.ro