(Whatsapp) 0722.277.884
Contact telefonic 0722.277.884 0740.274.753

8 ELEMENTE CARE ITI SCHIMBA IMEDIAT STAREA DE SPIRIT, PENTRU A FI MAI FERICIT(A)

Stil de viata | 2020-04-01

Traim intr-o lume care se misca intr-un ritm alert, si asta uneori este stresant. Este important sa ai grija de bunastarea ta fizica si mentala. Regaseste mai jos opt elemente care iti schimba starea de spirit, pentru a putea gestiona mai eficient situatiile stresante:


Respira adanc.
  Exerseaza respiratia constienta, tragand aer adanc in piept pe nas, lasand aerul sa ajunga in stomac si apoi expirand pe gura. Fie ca esti la munca sau cu alergaturi intr-o zi aglomerata, 5-10 exercitii de respiratie constienta te ajuta sa iti calmezi mintea si iti ofera o pauza reconfortanta.


Programeaza o pauza de stretching
. In loc de pauza de cafea, incearca o pauza pentru stretching.
Miscarile simple iti pot revigora mintea si relaxa tensiunea musculara. Poti face exercitii simple de intins gatul sau bratele atunci cand esti la birou sau acasa!


Fii organizat, oriunde ai fi. O stare de spirit buna pleaca de la reducerea nivelului de stres. Fa-ti timp in agenda pentru a te organiza: indiferent de unde esti. Daca petreci in fiecare zi cateva minute in liniste, pentru a-ti ordona lucrurile, starea ta generala va fi una mai buna.


Incearca exercitii coordonate.  O sanatate mai buna inseamna sa ai grija si de corp, si creier. Exercitiile care activeaza si partea superioara si partea inferioara a corpului in acelasi timp, ca fandarile cu ridicat greutati, vor accelera antrenamentul si te vor stimula cerebral! Data viitoare cand te antrenezi, incearca cateva exercitii care iti stimuleaza coordonarea.


Zambeste des.
Corpul secreta endorfine in multe situatii, de exemplu atunci cand esti foarte incantat(a)! Rasul poate duce la o eliberare mai mare de endorfine (Manninen et al., 2017). Zambeste in fiecare zi, constient, oamenilor. Iti poate stimula starea de spirit, iar in plus pui si muschii la treaba! Posibil ca zambetul tau sa schimbe si starea de spirit a celorlalti, deoarece probabil ca si ei iti vor zambi inapoi.


Mergi in ritm alert.
Crezi ca un mers de doua minute nu are cum sa iti influenteze starea de spirit sau sanatatea?  Ia mai gandeste-te! Mersul in ritm alert, chiar daca pentru cateva minute, nu poate sa fie decat un lucru bun. Chiar daca nu ai la dispozitie decat cateva minute, fa-ti timp pentru un mers rapid. Poti reduce stresul facand ceva diferit chiar si in casa.


Ofera-i si pielii un antrenament Produsele de calitate de ingrijire a pielii, pot avea un impact pozitiv asupra aspectului tau. Atunci cand te concentrezi pe aspect mai mult timp, te poti simti mai increzator. Fa-ti un mini-masaj facial de 2 minute acasa, exfoliind pielea cu scrub-ul tau preferat si aplicand  crema hidratanta. Un masaj facial cu produsele tale preferate este cel mai simplu antrenament!


Incearca un antrenament rapid de tip interval.
Acesta iti poate stimula nivelul de energie, eliberand endorfine in fluxul sangvin.


Incearca acest antrenament simplu:
•    Jumping jacks (30 de secunde)
•    Genuflexiuni (30 de secunde)
•    Flotari (30 de secunde)
•    Abdomene (30 de secunde

Autor Herbalife Sursa jurnaluluneitransformari.ro